بدترین روسای بانک مرکزی ایران+ عکس

بدترین روسای بانک مرکزی ایران+ عکس اعتمادآنلاین |

احسان سلطانی، پژوهشگر اقتصادی نوشت:

هر چند عبدالناصر همتی رکورد تاریخی بالاترین افزایش قیمت دلار (سرکوب ارزش پول ملی) را در دوره ریاست خود در تاریخ کشور ثبت کرد، اما نرخ رشد سالانه آن در دوره کوتاه فعالیت اکبر کمیجانی ۵۳ درصد محاسبه می شود که بالاتر از نرخ رشد سالانه ۴۵ درصد همتی است.

صالح آبادی در رتبه سوم بدترین روسای بانک مرکزی قرار می گیرد.

همتی با بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد و ذخایر ارزی در سال ۱۳۹۷، هنوز تحریمها شروع نشده بود، برای غارت اقتصاد و تامین منافع بنگاهها، بانکها و اشخاص وابسته به دولت دوازدهم (کارگزاران و اصلاح طلبان) و سایر وابستگان به حاکمیت، (با ناموسی کردن دلار!) قیمت دلار را بدون هیچ گونه توجیه و منطق اقتصادی بیش از ۳ برابر کرد. ایادی کارگزارانی که بر همه جا از بانک مرکزی تا رسانه ها تسلط داشتند، عوامل اجرایی کودتای ارزی سال ۱۳۹۷ بودند.

باید دید محمدرضا فرزین همانند همتی، کمیجانی و صالح آبادی، کارگزار و دست نشانده بنگاهها و بانکهای فاسد و رانتی «خصولتی، خصوصی و دولتی» (با سرکوب ارزش ریال) خواهد بود یا خیر؟

photo_2022-12-30_19-58-16

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مردم در برابر مردم/ این که بدتر از گشت‌ارشاد شد

ش دسامبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین | احمد زیدآبادی نوشت: با خوشحالی توئیت کرده است: "خانمی بدون روسری برای خرید وارد مغازه‌ای شد. صاحب مغازه از خانم خواست که حجابش را رعایت کند، خانم اما در جوابش گفت؛ دلم نمی‌خواهد، اختیار خودم را دارم. مغازه‌دار هم پاسخ داد، من هم مغازۀ خودم است، اختیارش را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000