نبویان: کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته‌اند / افراد دستگیر شده، هیچ یک، مشکل اقتصادی را مطرح نکردند

نبویان: کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته‌اند / افراد دستگیر شده، هیچ یک، مشکل اقتصادی را مطرح نکردند

ایسنا نوشت: نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا»" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.

حجت‌الاسلام محمود نبویان شامگاه پنجشنبه ۸ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع ملایر، اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.

وی خطاب به کسانی که آمریکا را رئیس خود قرار داده و پذیرفتند، بیان کرد: دشمن از راه دوستی وارد می‌شود در حالیکه قرآن می‌فرماید "محبت و رابطه دوستی با سران کفر ممنوع است" پس رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.

نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌ دنبال دارد آنجا عمل صالح انجام می شود، افزود: آمریکا می‌خواهد ما زیرسلطه او باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.

نبویان حضور حماسی مردم در حماسه ۹ دی را باعث عصبانیت آمریکا دانست و گفت: آمریکا با چنین اسلامی که مطیعش نباشد، نمی‌تواند کنار بیاید.

نبویان خطاب به سران آمریکایی گفت: بدانید این کشور صاحب دارد و این مردم، ملت امام حسین(ع) هستند.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: در این اغتشاشات حساب جوانانی که از روی هیجان به خیابان ها آمدند و فرزندان ما هستند، جدا است اما با قشر اقلیتی کار داریم که وحشیانه حمله کردند و اقدامات دردمنشانه انجام دادند.

وی ادامه داد: اینکه این اغتشاشگران دست پرورده چه کسانی هستند، نیازمند تحلیل است؛ برخی می‌گویند مشکلات اقتصادی ریشه این اغتشاشات بوده اما این تحلیل درستی نیست چراکه افراد دستگیر شده هیچ یک مشکل اقتصادی را مطرح نکردند.

نبویان با تاکید بر اینکه ملت ایران مشکل اقتصادی دارند اما اغتشاشگران نماینده مردم ایران نیستند، گفت: فتنه های گذشته در سکوت و با برنامه‌های پنهانی انجام می‌شد اما فتنه امسال به صورت کاملا واضح از سوی دشمن انجام شد.

وی با بیان اینکه در این فتنه دشمنان با صراحت و با هدف براندازی نظام به میدان آمدند، افزود: مقام معظم رهبری این اغتشاشات را فتنه ندانستند چراکه فتنه پنهان است اما اینها مستقیم به سراغ ولایت فقیه رفتند.

وی با بیان اینکه تاکنون رهبر انقلاب این کشور را نگه داشته است، گفت: هر جا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم به اوج قله رسیدیم؛ سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.

نبویان در ادامه تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ده ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به این شکست اذعان کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلامیت این کشور با داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری پابرجا است، افزود: خناس ها و تعدادی افراد بی حجاب که امروز ارزش ها را زیرسوال می برند، کشور را غیراسلامی می بینند اما اشتباه نکنند چرا که این کشور اسلامی است و با این بادها نمی لرزد.

بیشتر بخوانید:

21217

پست بعدی

بزرگ‌ترین طراح مد جهان درگذشت

ج دسامبر 30 , 2022
ایسنا نوشت: ویوین وستوود، طراح مُد بریتانیایی و کنش‌گر اجتماعی، که به مادرخوانده پانک مشهور بود، درگذشت. حساب رسمی برند «ویوین وستوود» با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی خبر درگذشت این طراح مد و لباس را در ۸۱ سالگی اعلام کرد و نوشت: «او در آرامش و در حالی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000