دادستان سیستان و بلوچستان: تعرض به یک بلوچ، کذب است / هیچ بازداشتی در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه استان وجود ندارد

دادستان سیستان و بلوچستان: تعرض به یک بلوچ، کذب است / هیچ بازداشتی در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه استان وجود ندارد

میزان نوشت: شمس آبادی گفت: اگر اتهامی در مورد افراد زیر ۱۸ سال مطرح باشد باید تحویل کانون اصلاح و تربیت داده شوند.

در ماه‌های گذشته رسانه‌های ضد انقلاب ادعاها و شایعات زیادی بدون سند و مدرک در ارتباط با کشته سازی، بدرفتاری و حتی تعرض به بازداشت شدگان زن منتشر کرده‌اند و این ادعاها نیز حتی از سوی برخی از افراد بازگو شده است.

در روزهای گذشته نیز خبری مبنی بر تعرض به یک بلوچ بدون شناسنامه در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه زاهدان از سوی این رسانه‌ها منتشر شده است اما هیچ سند و مدرکی برای این ادعا ارائه نکرده‌اند.

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابط با ادعای آزار یک فرد بلوچ اظهار کرد: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد. طبق پیگیری‌ها در حال حاضر در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه استان هیچ بازداشتی وجود ندارد.

وی افزود: مطابق قانون به هیچ وجه امکان تحویل افرادی با سن عنوان شده به ضابط قضایی وجود ندارد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر اتهامی در مورد افراد زیر ۱۸ سال مطرح باشد باید تحویل کانون اصلاح و تربیت داده شوند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

صرب‌ها کوزوو را به آشوب کشیدند+ ویدئو

ج دسامبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین | به گزارش رویترز، روز چهارشنبه، ۷ دی ماه، صرب‌های معترض شمال کوزوو، موانع جاده‌ای را که در شمال این کشور ایجاد کرده‌اند، علی‌رغم درخواست‌های جامعه بین‌المللی مبنی بر رفع موانع در امتداد و نزدیک مرز کوزوو و صربستان، همچنان پابرجا نگه داشتند. از ۱۹ آذرماه سال جاری، صرب‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000