صرب‌ها کوزوو را به آشوب کشیدند+ ویدئو

صرب‌ها کوزوو را به آشوب کشیدند+ ویدئو اعتمادآنلاین |

به گزارش رویترز، روز چهارشنبه، ۷ دی ماه، صرب‌های معترض شمال کوزوو، موانع جاده‌ای را که در شمال این کشور ایجاد کرده‌اند، علی‌رغم درخواست‌های جامعه بین‌المللی مبنی بر رفع موانع در امتداد و نزدیک مرز کوزوو و صربستان، همچنان پابرجا نگه داشتند.

از ۱۹ آذرماه سال جاری، صرب‌های کوزوو با پلیس تبادل آتش کرده و بیش از ۱۰ مانع راه در داخل و اطراف میتروویکا ایجاد کرده‌اند. اقدام آنها به دنبال دستگیری یک پلیس سابق صرب متهم به حمله به افسران پلیس در حال خدمت بود.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز چهارشنبه گفت آلمان نگران تنش بین صربستان و کوزوو است و بر تلاش برای برداشتن موانع مرزی متمرکز است.

تنش‌ها بین بلگراد و پریشتینا از ماه گذشته به دلیل تصمیم دولت کوزوو در مورد تعویض پلاک خودروهای وارد شده از صربستان، بالا گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اینستاگرام مسدود است اما رئیسی تیک آبی گفت+ عکس

ج دسامبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین | در حالی که اینستاگرام در دولت سیزدهم فیلتر شده، اما صفحه رییس دولت، تیک آبی خود را دریافت کرده است. دولت رئیسی به زاکربرگ و رئیس اینستاگرام نامه نوشت! تأکید رئیسی بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی جهت ثبات نرخ ارز حمله معاون رئیسی به معاون رئیسی! ترسناک‌تر از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000