استاد حوزه علمیه: منظور اغتشاشگران از آزادی، آغوش رایگان و آزاد است / جا افتادن همجنسگرایی از اهداف معاندین است

استاد حوزه علمیه: منظور اغتشاشگران از آزادی، آغوش رایگان و آزاد است / جا افتادن همجنسگرایی از اهداف معاندین است

فارس نوشت : حجت‌الاسلام عالی گفت:در این ۱۰۰ روز اغتشاشگران نشان دادند که دقیقا چه چیزی می‌خواهند! حداقل چند شعار اقتصادی می دادند تا برخی از مردم جذبشان بشوند. اینها مشخص است که دین را قبول ندارند و فقط مشکل حجاب نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی استاد حوزه طی سخنانی در مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها که سه‌شنبه شب با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امروزه مهم‌ترین نماد فرهنگی غرب عریانی و برهنگی است و موضوع اصلی تقابل دو نماد است.

حجت الاسلام عالی افزود: کم شدن و اختیاری شدن پوشش، آزادی روابط دختران و پسران، جا افتادن همجنسگرایی و در نهایت فروپاشی خانواده‌ها از اهداف دنباله‌داری است که معاندین در سر دارند.

وی با اشاره اغتشاشات اخیر گفت: در این ۱۰۰ روز اغتشاشگران نشان دادند که دقیقا چه چیزی می‌خواهند! حداقل چند شعار اقتصادی می دادند تا برخی از مردم جذبشان بشوند. اینها مشخص است که دین را قبول ندارند و فقط مشکل حجاب نیست.

این استاد حوزه با بیان اینکه منظور اغتشاشگران از آزادی، آغوش رایگان و آزاد است، گفت: شعار زن زندگی آزادی برای انبیا و اسلام است؛ این اسلام بود که برای زن، زندگی آورد و آزادی‌های معقولی که باعث تعالی می‌شود را نیز فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

اسماعیلی: تعداد فیلم‌های فجر امسال بیش از سال گذشته است

چ دسامبر 28 , 2022
ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای جشنوار فیلم، تئاتر و موسیقی فجر خیلی خوب است و هم در این سه جشنواره و هم جشنواره تجسمی وضعیت خیلی خوبی داریم. محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره جشنواره فیلم فجر امسال، اظهار کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000