طرح ماشین‌های آبسوز در مجلس برای حل مشکل آلودگی هوا+ جزئیات

نماینده مجلس یازدهم با بیان این که «طرح ماشین‌های آبسوز برای حل مشکل آلودگی هوا اجرا شود»، گفته است که یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است با ۱۰ میلیون تومان می توان همه خودروها را آبسوز کرد.

طرح ماشین‌های آبسوز  در مجلس برای حل مشکل آلودگی هوا+ جزئیات اعتمادآنلاین |

حسن نوروزی، نماینده مجلس یازدهم با اشاره به جلسات غیرعلنی مجلس درباره موضوع آلودگی هوا گفت: باید طرح ماشین‌های آبسوز برای حل مشکل آلودگی هوا اجرا شود.

به گزارش ایسنا، نوروزی در اینباره گفت: یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است می‌توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودروها را آبسوز کرد، با این کار آلودگی هوای مراکز استان ها و تهران رفع می‌شود.

نوروزی همچنین گفته است که این فرد به کمیسیون صنایع دعوت شده تا درباره طرح ماشین های آبسوز توضیح دهند، بحث آبسوز شدن ماشین‌ها می‌تواند بحران انرژی و آلودگی هوا را از بین ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

آتش‌سوزی در خیابان ناصر خسرو

س دسامبر 27 , 2022
مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در انبار کالای خیابان ناصرخسرو خبر داد. جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر که یک مورد آتش سوزی در انباری در تهران روی داده است؛ گفت: ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در انبار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000