پسرم هیچ‌گاه به کاربران ایرانی «وی‌پی‌ان» ارائه نداده

اعتمادآنلاین|

رضازاده، همسر معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به اخبار منتشر شده درباره پسرش و حضور وی در کانادا واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، مهم ترین بخش های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*با یک جستجوی ساده در اینترنت و بررسی مطالب، مشخص خواهد شد که مالکیت بترنت در شش سال گذشته، قبل از ورود سید حمیدرضا به کانادا چند بار جابه‌جا شده و هم‌اکنون متعلق به شرکت pango زیر مجموعه شرکتی به نام Aura است.

*ادعای صورت گرفته در مورد مالکیت و مسئولیت سیدحمیدرضا بر بترنت که تصویر آن مکررا در حال پخش است برگرفته از وب سایت‌هایی است که صرفا اطلاعات موجود در اینترنت را فارغ از معتبر بودن یا نبودن منابع اصلی جمع‌آوری می‌کنند که بخشی از این اطلاعات می‌تواند درست باشد و برخی هم نامعتبر است.

*شرکت حمیدرضا از ابتدای تأسیس، بازار کشورهای خارجی را مورد هدف قرار داده و هیچ فعالیتی در بازار ایران نداشته است. هیچ‌گاه به کاربران ایرانی خدمات «وی‌پی‌ان»، چه رایگان چه پولی، ارائه نکرده و قوانین هیچ کشوری را نقض نکرده است. ماهیت اصلی وی پی ان برای حفظ حریم شخصی آنلاین افراد می‌باشد و کاربرد اصلی آن در دنیا بهره‌جویی به مثابه «فیلترشکن» نیست.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

همسر خزعلی بالاخره واکنش نشان داد؛ پسرم به خارجی‌ها وی‌پی‌ان می فروشد نه به داخل ایران/ ماهیت فیلترشکن با وی‌پی‌ان فرق دارد!

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| رضازاده، همسر معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به اخبار منتشر شده درباره پسرش و حضور وی در کانادا واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، مهم ترین بخش های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: *با یک جستجوی ساده در اینترنت و بررسی مطالب، مشخص خواهد شد که مالکیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000