مرگ دختر اهل شهر «بستک» هرمزگان در تعقیب و گریز پلیس؛ فرمانده انتظامی کل دستور رسیدگی داد

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

مرگ دختر اهل شهر «بستک» هرمزگان در تعقیب و گریز پلیس؛ فرمانده انتظامی کل دستور رسیدگی داد اعتمادآنلاین |

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه دستور ویژه ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری فوری فوت دختر خانم اهل بستک که دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد، صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس، در این دستور تاکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

ماجرای سلفی رضا رویگری و یوسف تیموری چیست؟

س دسامبر 27 , 2022
ایسنا نوشت: رضا رویگری ۷۶ ساله و یوسف تیموری ۴۳ ساله، دو بازیگر شناخته شده کشورمان هر سال در یک روز تولدشان را جشن می‌گیرند. در حقیقت رضا رویگری و یوسف تیموری هر سال با هم متولد می‌شوند! رویگری و تیموری هر دو ششم دی ماه متولد شده‌اند؛ یکی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000