عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مسموم و فوت ۱۳ نفر در هرمزگان دستگیر شد

اعتمادآنلاین|

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار داشت: در پی مسمومیت تعداد 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم درایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با شبانه روزی و کار اطلاعاتی نهایتا عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام رضا ز را در بندرعباس شناسایی کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

سردار جعفری با بیان این که برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

پست بعدی

ببینید | انتقاد جالب توجه رئیسی به دولت روحانی در خصوص پایین بودن سرعت اینترنت در مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰

د آگوست 15 , 2022
به دنبال کند بودن این روزهای اینترنت ویدیویی ببینید از انتقادات رئیسی از دولت پیشین در خصوص پایین بودن سرعت اینترنت در مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000