رسانه اصولگرا: همسر و دختر علی دایی بازداشت نشده‌ اند/ آنها ممنوع‌الخروج هستند / از خروج‌شان به مقصد «دبی» جلوگیری شده

رسانه اصولگرا: همسر و دختر علی دایی بازداشت نشده‌ اند/ آنها  ممنوع‌الخروج هستند / از خروج‌شان به مقصد «دبی» جلوگیری شده

برنا نوشت: برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مدعی بازداشت همسر و دختر علی دایی شده‌اند که پیگیری‌های خبرگزاری برنا نشان می‌دهد این شایعه صحت ندارد و کذب است.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مدعی بازداشت همسر و دختر علی دایی شده‌اند که پیگیری‌های خبرگزاری برنا نشان می‌دهد این شایعه صحت ندارد و کذب است. با این حال، همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.

این خبرگزاری در گزارش دیگری اعلام کرده بود: تعدادی از چهره‌های مشهور ورزشی و هنری که قصد داشتند برای تعطیلات ژانویه از کشور خارج شوند، ممنوع‌الخروج شدند.

پیگیری‌های نشان می‌دهد این افراد بلیط سفر به مقاصدی از جمله دبی و آمریکا و اروپا را برای گذراندن تعطیلات ژانویه و جشن کریسمس به همراه خانواده تهیه کرده بودند ولی در زمان اقدام به سفر متوجه شدند که ممنوع‌الخروج هستند.

این سلبریتی‌های مشهور در ماه‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خود را ناراحت و غمگین به‌خاطر مشکلات مردم معرفی می‌کردند و حتی یکی از این چهره‌ها که برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر دعوت شده بود، از این سفر انصراف داد و اعلام کرد که به خاطر دردها و مشکلات مردم به قطر نمی‌رود و می‌خواهد در کنار مردم باشد.

با این حال، در ایام تعطیلات ژانویه، این چهره‌ها بلیط سفر به کشورهای آمریکایی و اروپایی برای شرکت در جشن‌های سال نو میلادی را خریداری کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

مهم‌ترین کتاب‌های سال به انتخاب نیویورک تایمز

د دسامبر 26 , 2022
ایسنا نوشت: نیویورک تایمز در روزهای پایانی سال، فهرست ۱۰ کتاب پرفروش سال و همچنین فهرستی از ۱۰ کتاب برتر سال به انتخاب منقدان را منتشر کرده و جالب این که این دو فهرست هیچ نقطه اشتراکی ندارند. در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۲ کتاب «خیزش مالیبو» نوشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000