جادی میرمیرانی، فعال حوزهٔ تکنولوژی‌، به شش سال زندان محکوم شد 

جادی میرمیرانی، فعال حوزهٔ تکنولوژی‌، به شش سال زندان محکوم شد 

امتداد نوشت : این برنامه‌نویس گفت: شش سال حبس دارم که پنج سالش قابل اجرا است ولی خب باید منتظر حکم دادگاه تجدید نظر باشیم که هستیم.

امیرعماد (جادی) میرمیرانی، برنامه‌نویس و فعال حوزهٔ تکنولوژی‌ با انتشار ویدیویی در اینستاگرام از حکم اولیه شش سال حبس خود خبر داد و نوشت: «حالا که اکانت ظاهرا دوباره فعاله، بذارین یه گزارش سریع‌السیر بدم.

اول بگم که ممنون هستم از همه دوستانی که در این دوره پیگیر بودن و کمک کردن؛ بخصوص خانواده. بعد هم لازمه بگم که الان بعد از برگزاری دادگاه اول، با وثیقه بیرون هستم و حکم اول رو هم گرفته‌ام. در کل شش سال حبس دارم که پنج سالش قابل اجرا است ولی خب باید منتظر حکم دادگاه تجدید نظر باشیم که هستیم.»

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ببینید | واکنش رئیسی به افزایش قیمت‌ها

د دسامبر 26 , 2022
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000