«تذکر» انتقادی نماینده مجلس به نقش موثر بهارستانی‌ها در ایجاد «نابسامانی اقتصادی کنونی» / مدارا با وزرای ناکاربلد، خیانت به ملت است

«تذکر» انتقادی نماینده مجلس به نقش موثر بهارستانی‌ها در  ایجاد «نابسامانی اقتصادی کنونی» /  مدارا با وزرای ناکاربلد، خیانت به ملت است

ایلنا نوشت: حیدری گفت: عامل دیگر شرایط نابسامان اقتصادی کنونی خود مجلس است، چرا که مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است و باید گفت چرا این افراد را تشویق می کنیم!.

شهریار حیدری، نماینده قصر شیرین در نشست علنی یکشنبه ۴ دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری پیرامون وضعیت موجود در حوزه اقتصادی کشور گفت: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دلیل نابسامانی در حوزه مدیریت است، به عنوان مثال لایحه بودجه در راستای تصویب، وقت مجلس و دولت را توأمان ۶ ماه به خود اختصاص می دهد، اما با کمال تأسف در حوزه تخصیص علاوه بر بی عدالتی ها باید در دو فصل ملی و استانی تخصیص یابد، با این وجود امروز با گذشت ۷ ماه از ابلاغ قانون بودجه، بودجه بخش استانی ۴ درصد و بخش ملی صرفاً ۶ درصد تخصیص پیدا کرده، یعنی عملاً بودجه ۱۴۰۱ صفر درصد اختصاص داشته است، با این شرایط چرا مجدداً به دنبال تصویب بودجه ۱۴۰۲ هستیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یازدهم ادامه داد: با کمال تاسف باید گفت نه بودجه استانی، نه بودجه ملی و نه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام تحقق پیدا نمی کند، آیا با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن را دارید.

وی افزود: عامل دیگر شرایط نابسامان اقتصادی کنونی خود مجلس است، چرا که مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است و باید گفت چرا این افراد را تشویق می کنیم! و متاسفانه با احساس تکلیف ها، اقتصاد و اشتغال و اعتماد به نظام و کشور را نابود کرده ایم، این در حالی است که مقام معظم رهبری چندین بار به مجلس و دولت در این خصوص تذکر داده اند، اما آیا ما عمل کرده ایم؟

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خبر «استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین»

ی دسامبر 25 , 2022
تسنیم نوشت: سردار باقری بیان کرد: جوسازی امروز دنیای استکبار در حوزه استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین، بخشی از جنگ روانی دشمن است و جدای از اینکه بسیاری از این مطالب ممکن است دروغ باشد، اما به واقع نشان از اثربخشی و اهمیت و رتبه بالای جمهوری اسلامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000