بازداشت افراد مرتبط با «پیج‌های معاند در شهرهای گله دار و اسیر»

بازداشت افراد مرتبط با «پیج‌های معاند در شهرهای گله دار و اسیر»

مهر نوشت:تعدادی از عناصری که با شعارنویسی، آتش زدن بنر در شهرهای گله دار و اسیر اقدام به تهیه فیلم برای کانال‌های معاند می نمودند بازداشت و جهت سیر مراحل به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

تعدادی از عناصری که با شعارنویسی، آتش زدن بنر در شهرهای گله دار و اسیر و آتش زدن لاستیک اقدام به اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت روانی جامعه کرده بودند و با تهیه فیلم از اقدامات هنجارشکنانه خود برای پیج ها و کانال های معاند داخل و خارج از کشور تولید محتوا می نمودند با اقدامات اطلاعاتی و رصد های صورت گرفته توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و جهت سیر مراحل به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

سایر عناصر فعال در ناآرامی‌های اخیر نیز شناسایی و تحت پیگرد می باشند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

موضع ایران ضعیف شده؛ فکر نمی‌کنم ریاض حاضر به گفت‌وگوی جدی با تهران باشد

ج دسامبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین | شیرین هانتر، تحلیلگر مسائل خاورمیانه در تحلیل خبر منتشر شده در «الاخبار» لبنان مبنی بر تماس غیرمستقیم مقام‌های ایران و عربستان با میانجی‌گری فرانسه و قطر و همچنین توئیت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که در آن از دیداری با همتای عربستانی خود در حاشیه نشست بغداد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000