دیدار بایدن و زلنسکی ثابت کرد آنها به دنبال صلح نیستند

اعتمادآنلاین |

سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به سفر رئیس جمهور اوکراین به آمریکا واکنش نشان داد و آن را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مهر، به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنج شنبه در مصاحبه ای در واکنش به سفر «ولودیمیر زلنسکی» به آمریکا گفت: مذاکرات زلنسکی و بایدن در واشنگتن ثابت کرد که آنها به دنبال صلح نیستند.

وی همچنین با حفظ موضع انتقادی خود ادامه داد: آنچه از محتوای رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین بر می‌آید، اینست که دو طرف عزم خود برای ادامه خصومت‌ها (علیه روسیه) جزم کرده اند.

زاخارووا همچنین با اشاره‌ به تغییر تازه در دکترین نظامی و دفاعی ژاپن گفت: ژاپن دست به افزایش بی سابقه‌ای قدرت نظامی خود، از جمله تاکید بر قابلیت حمله زده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تصویب سه سند استراتژی امنیت ملی، استراتژی دفاع ملی و طرح تقویت دفاع ژاپن، گفت: محتوای آنها به وضوح نشان می‌دهد که توکیو مسیر تقویت بی سابقه ارتش خود را در پیش گرفته است.

وی همچنین اضافه کرد: این مسئله موید رد آشکار سیاست پیشین دولت‌های پیشین ژاپن مبنی بر توسعه مسالمت آمیز در این کشور است. موضوعی که با قاطعیت از سوی نسل‌های قبلی سیاستمداران ژاپنی اعلام شده است.

زاخارووا در پایان گفت: بازگشت به مسیر نظامی سازی بی قید و بند به ناچار چالش‌های امنیتی جدیدی را در پی دارد و منجر به افزایش تنش‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

قابلیت جالب جنگنده اف‌۳۵ که خلبان‌ها دوستش ندارند!

پ دسامبر 22 , 2022
چند روز پیش ویدئوی فرود ناموفق جنگنده اف‌۳۵ در رسانه‌ها منتشر شد، در این ویدئو یکی از قابلیت‌های این جنگنده نسل پنج به خوبی نمایان بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جنگنده نسل پنج اف ۳۵ یکی از مشهورترین هواپیماهای مدرن است که در ارتش چندین کشور پرواز می‌کند. هفته پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000