درخواست جدید کیهان برای پایان دادن به اعتراضات؛ بساط «رسانه‌نماها» جمع شود

اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان که در هفته‌های اخیر بر لزوم برخورد جدی و قاطع با معترضان تاکید داشته، امروز خواستار جمع شدن بساط «رسانه‌نماها» شده است!

به گزارش کیهان، بارها گفته‌ایم باز هم تکرار می‌کنیم. اولین گام برای توسعه اقتصادی هر کشوری، جمع شدن بساط رسانه نماهایی است که فلسفه وجودی شان راه‌اندازی «جنگ اعصاب» با ابزار «دروغ و تحریف» است. وقتی می‌گویند «امنیت» شرط اول برای توسعه اقتصادی هر کشوری است، منظورشان فقط امنیت جانی و تامین امنیت مرزها نیست. امنیت روانی هم به اندازه امنیت جانی و فیزیکی مهم است. اول باید این ماشین‌های تولید «دروغ» و «جنگ اعصاب» را از کار انداخت. بعد رفت سراغ یک آسیب‌شناسی جدی در حوزه رسانه‌ای کشور و از اداره دهه شصتی رسانه‌ها فاصله گرفت. باید به روش‌های مدرن و امروزی رسانه مسلح شد. امروزه با توئیتر و فیس‌بوک و… دولت جابه‌جا می‌کنند. ده‌ها گزارش درباره نقش فیس‌بوک در به قدرت رسیدن ترامپ منتشر شده است. همین‌طور نقش فضای مجازی و رسانه در برخی انقلاب‌های عربی.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | میخکوب شدن زلنسکی از سوتی جدید جو بایدن در کنفرانس خبری

پ دسامبر 22 , 2022
جو بایدن در کنفرانس خبری مشترک با زلنسکی گفت: برای اطمینان از اینکه دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اساسی اولیه به مردم ایران ادامه دهد…؛ گافی که رئیس‌جمهور اوکراین را میخکوب کرد./خبرفوری دریافت 1 MB ۳۵۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000