جلسات تشریفاتی مشکل آلودگی هوا را حل نمی‌کند

اعتمادآنلاین |

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه برای حل مساله آلودگی هوا، کار فراتر از جلسه‌های تشریفاتی است، گفت: باید کار را فراتر از چنین جلسه‌های تشریفاتی پیش ببریم که در انتهای جلسه هم مدارس را تعطیل اعلام کنند. این‌ها مشکل را حل نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، رحیمی درباره اقدامات پلیس و اینکه چرا پلیس نسبت به پلمب صنایع آلاینده اقدام نکرده است، گفت: آنچه که سهم پلیس و وظیفه پلیس است، این است که ما در بحث معاینه فنی و برخورد با کسانی که فاقد معاینه فنی هستند اقداماتی را انجام دهیم که در این حوزه با جدیت و با کمک شهرداری اقدام می‌کنیم. همچنین در صورت رویت خودروهای دودزا و آلاینده نیز ماموران ما با آن برخورد قانونی را انجام می‌دهند. پلمب صنایع آلاینده نیز موضوعی است که ما آمادگی کمک به اجرای آن را داریم، اما این وظیفه اصلی وزارت صمت است که باید این اقدامات را انجام داده و مسئولیت برعهده آنهاست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح زوج و فرد از در منازل نیز گفت: اجرای این طرح نیز یک مسکن مقطعی است و اگر از ما خواسته شود، ما آن را اجرا می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پلیس وظایف خود در مورد آلودگی هوا را به خوبی انجام داده است، گفت: اگر ما انتقادی را مطرح می‌کنیم، برای این است که همه دستگاه ها باید با کمک هم کار کنند تا بتوان مشکل آلودگی هوا را حل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران

چ دسامبر 21 , 2022
اهر- فرمانده پلیس‌راه اهر- تبریز از افزایش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد ناصر پاشایی صبح امروز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز راهداری و آغاز عملیات راهداری زمستانی از افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از ابتدای سال‌جاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000