آتش سوزی هولناک مینی‌بوس حامل کارگران/ تعداد فوتی‌ها به ۴ نفر رسید

آتش سوزی هولناک مینی‌بوس حامل کارگران/ تعداد فوتی‌ها به ۴ نفر رسید

ایسنا نوشت: فرماندار بروجن گفت: شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بروجن به چهار نفر رسید.

فتاح کرمی با اشاره به اینکه شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بروجن به چهار نفر رسید، اظهار کرد: اکنون چهار مصدوم دیگر در بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان بستری هستند.
فرماندار بروجن افزود: سه تن از مصدومان حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه و یک تن دیگر نیز وضعیت بهتری نسبت به سایر مصدومان دارد، بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است و روند ارائه خدمات درمانی به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار چهارمحال و بختیاری جلسه‌ای با حضور معاونان استاندار، مدیران تامین اجتماعی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور رسیدگی به وضعیت بیمه و قراردادهای کاری حادثه‌دیدگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مسمومیت ٩۵ نفر با مونوکسید کربن در هفته اخیر/ بیش از ۳۵۰۰ مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران

دختر ۱۸ساله‌ ۴کیلو طلای پدرش را دزدید/ می خواستم خانه بخرم و با پسری که دوستش داشتم ازدواج کنم

۲۳۳۲۳۶

پست بعدی

کابینه نتانیاهو در هفته جاری معرفی می شود

ی دسامبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین | روزنامه عبری زبان هاآرتص شامگاه امروز اعلام کرد که پیش بینی می‌شود کمی قبل از پایان مهلتی که اسحاق هرتزوگ، رئیس اسرائیل به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف اسرائیل داده است، نتانیاهو این هفته ساختار دولت خود را اعلام کند. به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشت که با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000