پایان رویای شگفت انگیز مراکش با رسیدن به مقام چهارمی/ کرواسی سوم شد

اعتمادآنلاین|

دیدار رده بندی رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه بین دو تیم کرواسی و مراکش برگزار شد.

این دیدار در ورزشگاه خیلفه دوحه بین تیم های مراکش و کرواسی برگزار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده عبدالرحمن الجاسم از قطر بود.

تیم ملی کرواسی موفق شد با پیروزی ۲ بر یک برابر حریف عنوان سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و نماینده آفریقا هم به عنوان چهارمی برسد.

کرواسی در دقیقه ۷ توانست به گل برسد تا نوید یک بازی جذاب به تماشاگران داده شود. کرواسی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال این ضربه با سر پریشیچ همراه شد اما توپ او به گوآردیول رسید تا این بازیکن دروازه مراکش را باز کند.

مراکش اما دو دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی بار دیگر مساوی دنبال شود. در دقیقه ۹ نیمه اول ارسال زیاش به محوطه جریمه پس از برخورد به سر مایر به اشرف داری رسید و ضربه این بازیکن به گل تساوی تبدیل شد تا همه چیز از نو شروع شود.

تلاش کرواسی برای رسیدن به گل دوم ادامه داشت تا بالاخره در دقیقه ۴۲ توسط میسلاو اورشیچ به گل برتری رسید و تلاش مراکش برای جبران نتیجه نداد تا نیمه اول با برتری کروات ها به پایان برسد.

شروع نیمه دوم با تلاش مراکش همراه بود و این تیم که عزمش را برای به دست آوردن مقام سومی جزم کرده بود تلاش زیادی کرد تا گل دوم را جبران کند اما هر چه زد به در بسته خورد.

مراکش در دقیقه ۷۵ فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما ضربه مهاجم این تیم را دروازه بان کرواسی به زیبایی دفع کرد تا بازهم شاگردان رکراکی در رسیدن به گل ناکام بمانند.

در نهایت پرونده این جام برای دو تیم کرواسی و مراکش بسته شد و کرواسی که در سال 2018 نایب قهرمان جهان شده بود اینبار به مقام سومی رسید و مراکش هم که برای اولین بار به عنوان تیمی از قاره آفریقا به جمع 4 تیم برتر راه یافته بود به مقام چهارمی این جام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پایان بزرگ‌ترین جشنواره تئاتر غرب آسیا

ش دسامبر 17 , 2022
سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان‌های ایران که به مدت یک ماه برگزار شد، بزرگ‌ترین رویداد تئاتری در منطقه غرب آسیا را شکل داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000