ماجرای جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟

اعتمادآنلاین|

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به تصویب‌نامه هیات وزیران درمورد جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: این تصویب‌نامه به تازگی ابلاغ شده و کارهای اجرایی آن درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی قربانزاده را در ادامه می خوانید:

  • تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است و بنابراین فرایند آن امسال باید انجام شود. البته پرتفوی این سهام به اصلاحیه نیاز دارد که متن اصلاحیه به دولت ارسال شده و بررسی آن در نوبت است.
  • این اصلاحیه درمورد تغییر برخی شرکت‌ها در پرتفو است که باید در هیات دولت بررسی و تصویب شود.
  • بر اساس این گزارش، افراد مشمول توسط نهادهای ذیربط شناسایی و معرفی خواهند شد و مبلغ سهام مورد واگذاری به هر یک از مشمولین معادل حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال با اعمال ۵۰ درصد تخفیف به صورت اقساط سالانه و به مدت ۱۰ سال است.
  • طبق تصویب‌نامه هیات وزیران، قرار است پرتفوی جاماندگان از بخشی از سهام بانک تجارت، بانک صادرات، بانک ملت، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس تشکیل شود که البته ممکن است طبق گفته قربان‌زاده این پرتفو تغییر کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پلیس‌نمای فردیس دستگیر شد؛ چه خبر از پلیس‌نماهای حوادث اخیر ؟! + عکس

ج دسامبر 16 , 2022
عصرایران نوشت: حتی تصویر واضحی نیز از دو تن از این افراد در رسانه های داخلی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا منتشر شد ولی اینک که نزدیک به دو ماه از آن تاریخ می گذرد هنوز خبری از شناسایی و دستگیری این افراد که فراجا تاکید دارند پلیس نما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000