بازداشت کامفیروزی، وکیل برخی روزنامه‌نگاران و دانشجویان بازداشتی

بازداشت کامفیروزی، وکیل برخی روزنامه‌نگاران و دانشجویان بازداشتی

امتداد نوشت: محمدعلی کامفیروزی، وکیل دادگستری که وکالت پرونده‌های برخی از دانشجویان نظیر ملیکا قراگوزلو و روزنامه‌نگاران از جمله نیلوفر حامدی، خبرنگار بازداشتی روزنامه شرق را برعهده داشت به تازگی بازداشت شده است.

باقرپور که وکالت این وکیل بازداشتی را برعهده دارد ضمن تشریح چگونگی بازداشت کامفیروزی، اظهار داشت: ظاهراً موکلم دیروز صبح(چهارشنبه) در مراجعه به دادسرای اوین برای پیگیری پرونده‌های تحت وکالت خود مورد بازداشت قرار گرفته است.

اصلا اخطاریه یا احضاریه‌ای جهت حضور موکلم در دادسرا نیامده.نکته مهم اینکه، اصلا اخطاریه یا احضاریه‌ای جهت حضور موکلم در دادسرا نیامده و محمد علی کامفیروزی بدون طی تشریفات قانونی بازداشت شده است.

امروز کامفیروزی را با چشم‌بند و دستبند به همراه مامورین برای تفتیش منزلش منتقل کردند.همچنین، امروز(پنجشنبه) نیز، موکلم با چشم‌بند و دستبند به همراه مامورین برای تفتیش منزل به محل زندگی خود منتقل شده و هنوز، علت بازداشت ایشان مشخص نیست.

موکلم هر روز به دادسرای اوین مراجعه داشت و احتمال اختفا و یا فرار او طبعا منتفی بود .

ضمن اینکه، موکلم به سامانه سنا دسترسی داشته و ابلاغ‌ها مرتبا در اختیار او قرار می‌گیرد. لذا به راحتی می‌توانستند از این طریق، او را احضار کنند

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

«شوماخر» هم نمی‌تواند در این رانندگی کند! / امام جمعه اهل سنت بندرعباس از «جاده مرگ»

پ دسامبر 15 , 2022
ایسنا نوشت: شیخ یوسف جمالی در مراسم خاکسپاری و تشییع شش نفر از جان باختگان حادثه رانندگی محور کهورستان – لار در گچین، گفت: وضعیت بخشی از جاده بندرعباس به لار و شیراز به حدی ناایمن است که اگر شوماخر هم در آن رانندگی کند امام جمعه اهل سنت بندرعباس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000