رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران/ ویدئو

سیاسی/ دفاعی 604f30324ee0e_2021-03-15_13-30 آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو صبح امروز ۲۵ اسفند با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیرو‌های مسلح برگزار شد.

در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه‌ها و موشک‌های کروز و بالستیک با برد‌های متنوع به نمایش درآمد.

همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه، سامانه‌ها و تجهیزات موشکی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل‌های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در برد‌های مختلف، شلیک ۳۶۰ درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد؛ بنابراین گزارش؛ این تجهیزات توسط متخصصان توانمند کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شرکت‌های دانش بنیان و بخش‌های تحقیقاتی سپاه و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده اند.

در پنجمین آیین الحاق تجهیزات رزمی به نیروی دریایی سپاه از سامانه‌های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 ناپلئون بناپارت در اندونزی زندانی شد!

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ بین الملل دادگاهی در اندونزی ژنرال ناپلئون بناپارت را به جرم فساد به چهار سال زندان محکوم کرد. به گزارش از رسانه‌های اندونزی، یکی از افسران عالیرتبه پلیس اندونزی که اتفاقاً با درجه ژنرالی در این نهاد فعالیت می‌کند و نامش دقیقاً ناپلئون بناپارت است به اتهام دریافت معادل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000