آقای محسن رضایی! این فیلم «وایرال» شده خودتان را حتما ببینید

 آقای محسن رضایی! این فیلم «وایرال» شده خودتان را حتما ببینید

اقتصادنیوز نوشت: آنچه محسن رضایی قبلا گفته بود و آنچه امروز در بازار مشاهده می‌شود این روزها با این ویدئو تبدیل به سوژه داغ فضای مجازی شده است.

دلار در بازار امروز بیش از ۳۸ هزارتومان، طلا با قیمت یک میلیون و ۷۲۰ و سکه در کانال ۲۰ میلیون تومان قرار گرفت. در چنین شرایطی ویدئویی از محسن رضایی معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مربوط به مناظرات انتخاباتی او در سال ۱۴۰۰ است. محسن رضایی در جریان مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شد که توانایی آن را دارد که در عرصه پول و اعتبار پر قدرت عمل کند و نبض کنترل ارز را به دست بگیرد. آنچه قبلا گفته بود و آنچه امروز در بازار مشاهده می‌شود این روزها با این ویدئو تبدیل به سوژه داغ فضای مجازی شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بازتاب مجازی کسترده تصویری تاثیرگذار از پدر سامان صیدی (محکوم به اعدام) در جبهه جنگ با عراق

پ دسامبر 15 , 2022
بالاترین نوشت :در فضای مجازی تصویری از پدر سامان صیدی (یاسین) خواننده کرمانشاهی که به اعدام محکوم شده، انتشار یافته که او را در حال حمل هم‌رزم زخمی‌اش در دوران جنگ ایران و عراق نشان می‌دهد. در توضیح این عکس آمده است، پدر سامان یاسین در جریان جنگ هم‌رزم زخمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000