رئیس کل دادگستری استان البرز: کمک قره‌حسنلو به طلبه مجروح، صحت ندارد

رئیس کل دادگستری استان البرز: کمک قره‌حسنلو  به طلبه مجروح، صحت ندارد

فارس نوشت: فاضلی هریکندی در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.

یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که محل شهادت شهید عجمیان که حمید قره حسنلو در این محل حضور داشته با محل ضرب و شتم طلبه مجروح شده فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در ۲ محل حضور داشته باشد.

قابل ذکر است حمید قره حسنلو فرزند محمد علی، یکی از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان و اغتشاشات ۱۲ آبان کرج است.

این فرد به افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران حافظ امنیت و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور متهم است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

روزنامه «جمهوری اسلامی»: خطاب به مسئولان / چرا با همان ادبیاتی که با دیگران سخن می‌گویید، به رئیس‌جمهور چین، تذکر ندادید؟

چ دسامبر 14 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان اعم از دولتی و مجلسی و به ویژه متولیان سیاست خارجی، اگر با چین تعارف دارند، این را با صراحت بگویند ولی اگر دچار تعارفات و رودربایستی نیستند، چرا با همان ادبیات که با دیگران سخن می‌گویند به رئیس ‌جمهور چین تذکر نداده‌اند؟ روزنامه جمهوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000