وزیر کشور: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده / لایحه جامع انتخابات به هیات دولت ارسال شده

 وزیر کشور: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده /  لایحه جامع انتخابات به هیات دولت ارسال شده

ایرنا نوشت: وحیدی با بیان اینکه «وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است» گفت: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان، مشکلی با این مساله نداریم.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی که به منظور ارائه گزارش عملکرد دستگاههای مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران این مطلب را مطرح کرد.

وزیرکشور با اشاره به تهیه پیش نویس ساماندهی تجمعات قانونی اظهار کرد: تجمعات فراوانی با درخواست های مختلف صنفی در شهرهای کشور داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه وزارت کشور موافق تجمعات قانونی است، یادآور شد: دستورالعمل تجمعات قانونی تهیه شده و در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان مشکلی با این مساله نداریم.

وحیدی درباره لایحه انتخابات هم اظهار کرد: لایحه جامع انتخابات به هیات دولت ارسال شده است و به صورت طبیعی بعد از بررسی در کمیسیون تابعه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

براساس قانون هر ۱۰ سال، ۲۰ کرسی به مجلس شورای اسلامی اضافه می‌شود؛ برخی بر این نظرند با توجه به گذشت دو دهه باید ۴۰ نماینده اضافه شود که نیازمند استفساریه شورای نگهبان هستیم. منابع مالی افزایش تعداد نمایندگان در صورت تصویب قانونی تامین می شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

زلزله ۵.۴ ریشتری در خراسان جنوبی

س دسامبر 13 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در بشرویه خراسان جنوبی از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد. مهدی ولیپور در این‌باره گفت:‌در ساعت ۱۷:۴۴ عصر امروز زلزله‌ای به بزرگ ۵.۴ ریشتری در عمق ۱۱ کیلومتری زمین بشرویه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000