اعلام آمار مجموع حکم‌های قضایی صادرشده و مدت زندان «اغتشاش‌گران در استان تهران»

اعلام آمار مجموع حکم‌های قضایی صادرشده و مدت زندان «اغتشاش‌گران در استان تهران»

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.

«علی القاصی» رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در استان تهران پرداخت و گفت: از ابتدای شروع آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، شعب ویژه‌ای در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران و شهرستان‌های استان تهران، برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص یافتند.

به نقل از میزان، رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.

این گزارش حاکی است رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران و تعدادی از قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی در حضور رئیس قوه قضاییه، به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و مشکلات پرداختند.

بیشتر بخوانید:

21217

پست بعدی

شیرینی گران شد

س دسامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا، تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می‌یابد و با توجه به شرایط حاکم، احتمال رشد قیمتی در این ایام وجود دارد. بر همین اساس نیز بررسی قیمت این گروه کالایی نشان می‌دهد که قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییر خاصی نداشته است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000