رئیسی، حکم جدید زد

رئیسی، حکم جدید زد

ایسنا نوشت :رئیسی در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.

سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در حکم انتصاب دهقانی فیرزآبادی به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور اظهار امیدواری کرده است که وی با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردمداری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، ضمن بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق بر حسن اجرای امور محوله، در راهبری و پیشبرد اهداف عالیه آن بنیاد مجدانه تلاش کند.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

راهکار پیشنهادی فلاحت‌پیشه به قوه قضاییه برای کاهش «شتاب موجود در صدور احکام»

د دسامبر 12 , 2022
دیده‌بان ایران نوشت: نماینده پیشین مجلس گفت:شتاب موجود در صدور احکام اعدام و اجرای آن، غیرمعقول است. حتی اگر این شتاب در راستای «امنیت عمومی» و یا «قصاص» نیز باشد، نمی‌توان آن را توجیه کرد. تجربه ثابت کرده سنت‌های زیبای ایرانی که نمونه‌های آن را در ایلات و «عشیره»‌ها نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000