گفتیم تا4سال دیگر4میلیون مسکن می سازیم،نگفتیم سالی یک میلیون!

گفتیم تا4سال دیگر4میلیون مسکن می سازیم،نگفتیم سالی یک میلیون!

روزنامه جوان به نقل از معاون پارلمانی رئیس جمهور نوشت: مرحوم رستم قاسمی که اقدامات و فداکاری‌های فراوانی در دفاع از حقوق ملت ایران داشته و در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان از نقش بی بدیلی برخوردار بود مقدمات لازم برای ساخت مسکن را انجام داده و وزیر جدید با روحیه و نشاط بالاتری این مسیر را به سرانجام خواهد رساند

ضمن اینکه وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.

گفتنی است مهرداد بذرپاش وزیرجدید راه و شهرسازی در مجلس اعلام کرد ساخت 4میلیون مسکن در توان دولت نیست چون اعتبار مالی لازم وجود ندارد.

23302

پست بعدی

چه فرقی هست بین ناراضی،معترض و اغتشاشگر؟/ چرا نظام ، کار را از مبارزه با اغتشاشگر شروع می کند؟

ی دسامبر 11 , 2022
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:یکی از ادعاهای رسمی این است که همیشه میان افراد ناراضی با معترض و با اغتشاشگر تفاوت می‌گذارند. آیا می‌توان این ادعا را راستی‌آزمایی کرد؟ ناراضی کسی است که رضایت ندارد ولی اعتراضی هم نمی‌کند. علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000