شریعتمداری خواستار استفاده از سلاح گرم در برخورد با معترضان شد؟!

اعتمادآنلاین|

حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان تاکید کرد که نیروهای امنیتی در برخورد با معترضان باید از سلاح گرم استفاده کند!

به گزارش کیهان، شریعتمداری نوشت: چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادوهای دشمن -هرچند بسیار ‌اندک- دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آنها برای آشوبگری مشغولند؟ و چرا رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیران انگلیس و کانادا و رژیم صهیونیستی بی‌محابا بر پشتیبانی خود از اغتشاشگران اصرار می‌ورزند؟ بخشی از پاسخ این سؤال – و نه تمامی پاسخ‌- را باید در برخی از برخوردهای غیر‌قابل توجیه و منفعلانه با آشوبگران و خودداری از مقابله به مثل با دشمنان بیرونی دانست! آیا اعلام پی‌درپی حضور بی‌سلاح نیروهای حافظ امنیت در مقابل تروریست‌های مسلح، آشوبگران را به ادامه آشوب تشویق نمی‌کند؟!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اصولگرایان؛ نگاه «میلی» به تیم «ملی» / تا دیروز فوتبالیست‌ها پول پرست، ولنگار و سگ باز بودند، امروز عزیز شده‌اند

د دسامبر 5 , 2022
رورنامه شرق نوشت:اینجاست که سؤال و ابهام عجیبی ذهن را درگیر می‌کند که چطور اصولگراها با این جریان فکری و دیدگاه نسبت به بازیکنان فوتبال، یکباره حامی دوآتشه آنها از آب درآمده و هرکسی را که از گل نازک‌تر به تیم ملی و بازیکنانش بگوید، با الفاظ ناخوشایندی خطاب قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000