رسانه صدا و سیما: قوه‌قضاییه، شأن چادر را حفظ کند

رسانه صدا و سیما: قوه‌قضاییه، شأن چادر را حفظ کند

روزنامه جام جم، ارگان رسانه ای صدا و سیما نوشت: انتقادهای مربوط به استفاده زنان متهم از چادر، زمانی شدت یافت که آنها با چادرهایی رنگ و رو رفته و چروک در دادگاه‌ها حضور پیدا کرده و تصاویرشان در رسانه‌ها پخش شد.

انتشار این تصاویر، حس ناخوشایندی در میان زنان و دخترانی ایجاد کرد که برای داشتن این حجاب برتر، نهایت وسواس و سلیقه را به کار می‌بردند اما با حضور آنان با پوشش چادر در دادگاه، قداست چادر در نگاه بسیاری از مردم زیر سؤال رفت و حتی بهانه به دست دشمنانی داد که منتظر بودند تا با هجمه واردکردن، ارزش و تقدس چادر را زیر سؤال ببرند.

این ماجرا در زمان برگزاری دادگاه زن متهم پرونده فساد پتروشیمی و آقازاده‌ای که شرکت دارویی قلابی تاسیس کرده‌ بود هم دوباره تکرار شد و هر دو با چادر در دادگاه حضور پیدا کردند. ماجرایی‌که تیغ انتقادها را نسبت به گذشته تیزتر کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

اکران فیلمی در ژانر «سایکودرام» در گروه هنر و تجربه

ی دسامبر 4 , 2022
فیلم سینمایی «عمارتی در مه» به کارگردانی محمدعلی سلیمان تاش و تهیه کنندگی سیدسجاد میرسید از ۲۳ آذر در گروه سینمایی هنروتجربه اکران می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «عمارتی در مه» که در گونه سایکودرام یا فیلم‌های روانشناسانه ساخته شده است داستان مدیر یک آسایشگاه اعصاب و روان است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000