بازتاب «بولتن محرمانه» به جلسه سران قوا رسید/ هشدار درباره ” عملیات روانی و فتنه دشمن”

بازتاب «بولتن محرمانه» به جلسه سران قوا رسید/ هشدار درباره " عملیات روانی و فتنه دشمن"

تسنیم نوشت: سران قوا، تصریح کردند: مراجع ذیصلاح اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند

در نشست روسای قوا که عصر شنبه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد، سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند و تصریح کردند: مراجع ذیصلاح اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند و جامعه آگاه و بصیر ایران اسلامی نیز نشان داده‌اند که تحت تاثیر اینگونه جریان‌سازی‌ها که با هدف موج‌سواری و برهم زدن ثبات جامعه صورت می‌گیرد، قرار نخواهند گرفت.

سران سه قوه همچنین تاکید کردند که لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ باید بر اساس قانون، همزمان با برنامه هفتم بررسی و معطوف به سیاست‌های کلی این برنامه متناسب‌سازی شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

آغاز یک پایان؟ / برکناری سخنگوی دولت از یکی از مشاغل دولتی‌اش

ی دسامبر 4 , 2022
ایسنا نوشت: سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد. سپهر خلجی پیش از این با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورایعالی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب شده بود. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000