شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز/بایدن در مناظره دیشب تقلب کرده و از بیرون به او تقلب می‌رساندند/ سکانسی از واقعیت زندگی مشترک نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

سیاسی/ بین الملل 5f749e5a8673c_2020-09-30_18-33 بعد از مناظره جنجالی امروز ترامپ و بایدن، حواشی اسن رویداد همچنان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز

رسانه‌های آمریکایی این شیء را باعنوان یک دستگاه "تحریک‌کننده عصبی" معرفی کردند.

بایدن در مناظره دیشب تقلب کرده و از بیرون به او تقلب می‌رساندند

دلیل استفاده از کراوات سیاه سفیدش هم این بوده که سیم دیده نشود!
این اتفاق نظر کاربران آمریکایی را بخود جلب کرده است.

سکانسی از واقعیت زندگی مشترک نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

بعد از مناظره جنجالی امروز ترامپ و بایدن، آنجا که همسران دو نامزد بعد از اتمام مناظره به صورت سمبلیک به روی سن می آیند تا به اصطلاح به شوهرانشان خسته نباشید بگویند، لحظه ای خاص در دو سوی تصویر رقم می‌خورد، لحظه ای که رسانه‌های جهان با کنار هم قرار دادن آن تیتر زده‌اند: "سکانسی از واقعیت زندگی مشترک نامزدهای ریاست حمهوری"

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گروسی: سال گذشته بیش از ۴۰۰ بازرسی در ایران داشتیم

چ سپتامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه‌ای گفت، این نهاد سال گذشته بیش از 400 بازرسی در ایران انجام داده است. «رافائل گروسی» رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه گفت، این نهاد در سال گذشته میلادی بیش از ۴۰۰ بازرسی در ایران انجام داده است. گروسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000