قانون انتخابات، باید به‌روزرسانی شود

اعتمادآنلاین|

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در برنامه صبح بخیر ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های حکمرانی مردمی در قانون اساسی همانند شوراها آمده است، گفت: مردم هر مصوبه‌ای حتی مصوبه هیات وزیران را اگر خلاف شرع یا قانون تشخیص دهند، می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند؛ این‌ها بخش‌های قابل افتخار قانون اساسی است.

به گزارش فارس، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات بیان داشت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم وامیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود،گویا طرح اصلاح این قانون در نوبت صحن علنی مجلس است.

وی قانون اساسی را عالی‌ترین سند معتبر حقوقی و سیاسی است دانست و گفت:قانون اساسی میثاق ملی و پایه ثبات سیاسی و حقوقی کشور و محور وفاق است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعلام رسمی تعداد جان‌باختگان در «مجموع آشوبگری‌ها» به روایت شورای امنیت کشور / آمار تفکیکی جان‌باختگان چقدر است؟

ش دسامبر 3 , 2022
ایلنا نوشت:شورای امنیت کشور اعلام کرد بررسی های مراجع ذی ربط نشان می دهد: در نتیجه مجموع آشوبگریهای یاد شده تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000