انتقاد تند یک اقتصاددان/ دولت سیزدهم سرآمد همه دولت‌ها در غارت جیب مردم است

اعتمادآنلاین|

احسان سلطانی اقتصاددان در کانال خود نوشت:

امید می رفت که دولت سیزدهم حداقل در دو سال اول کمی از فشار اقتصادی و رنج و فلاکت مردم بکاهد و منافع مردم را به جای بنگاهها و بانکهای فاسد-رانتی مد نظر قرار دهد، اما متاسفانه این دولت سرآمد همه دولتهای تاریخ ایران در غارت مردم شده است.

هنوز مردم از زیر بار ۴ سال ابرتورم دولت قبل کمر راست نکرده اند، که با حذف ارز ترجیحی و پس از آن سونامی افزایش قیمت دلار، موج جدیدی از ابرتورم به حرکت درآمده است.

در شرایطی که هر روز قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند، سفرهای خارجی کم است و حتی خرید خانه ایرانیان در ترکیه به شدت کاهش یافته است، موج جدید صعود قیمت دلار توسط عوامل دولتی به راه افتاده است.

اگر دولت خود پشت ماجرا نیست، چگونه است که ایادی رسانه ی و دلالان و سفته بازان با آزادی عمل کامل بازار ارز را به هرج و مرج کشانده اند، بی آن که هیچ گونه برخوردی با آنها صورت گیرد، آن هم در شرایطی که شدت عمل در همه زمینه های دیگر اعمال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خطرناک‌ترین پهپاد جهان رونمایی شد+ عکس

ش دسامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| ارتش چین از پهپاد بین‌قاره‌ای جدیدی به نام Wing Loong-3 رونمایی کرده است که می‌تواند حدود 10 هزار کیلومتر پرواز کند. از جمله ویژگی‌های مهم این پهپاد می‌توان به قابلیت حمل نسل چهارم موشک‌های هوا به هوا اشاره کرد. به گزارش دیجیاتو، پهپاد Wing Loong-3 توسط شرکت Chengdu Aircraft […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000