بارش نقطه‌ای باران برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود

بارش نقطه‌ای باران برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه بارشی، از پیش‌بینی وقوع بارش باران نقطه‌ای و زودگذر در استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی و با تأثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی در سطح استان خوزستان هستیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: این سامانه ضعیف و زود گذر بوده و بارش‌ها گسترده نبوده و رگبار و رعد و برق به صورت نقطه‌ای و پراکنده به ویژه در مناطق شمال خوزستان تا اواخر روز پنجشنبه مورد انتظار است.

وی عنوان کرد: از فردا تا اوایل روز شنبه هفته آینده پدیده مه یا مه رقیق به ویژه در مناطق جنوب، مرکز و جاده‌های مواصلاتی استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با ۳۱.۴ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۰ و حداقل به ۱۴.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5643854

پست بعدی

اعلام جزئیات ماموریت‌های «کمیته حقیقت‌یاب» / وحیدی: اکنون، وضعیت شهرها آرام است، مشکلی وجود ندارد

چ نوامبر 30 , 2022
تسنیم نوشت: وحیدی گفت: جریانات معاند و تروریست و تجزیه‌طلب تلاش دارند که شرایط مناطق مرزی را به هم بزنند. اما توسط دستگاه‌های مسئول مراقبت دائمی صورت می‌گیرد. در سفر روز گذشته نخست‌وزیر عراق به ایران نیز در این مورد مذاکره شد. وزیر کشور گفت:کمیته حقیقت‌یاب مجموعه‌ای از کارها برعهده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000