انتظار از کی‌روش چیست؟ / روزنامه نزدیک به سپاه: بی‌شک، بازی ایران آمریکا، دیدار ورزشی نیست، دوئل سیاسی است

انتظار از کی‌روش چیست؟ / روزنامه نزدیک به سپاه: بی‌شک، بازی ایران آمریکا، دیدار ورزشی نیست، دوئل سیاسی است

روزنامه جوان نوشت: این مسابقه بی‌شک تنها یک دیدار ورزشی نیست و یک دوئل سیاسی نیز محسوب می‌شود.کیست که نداند کی‌روش و شاگردانش جز به برد مقابل این حریف رضایت نخواهند داد.

حساس‌ترین دیدار ایران در مرحله گروهی بی‌هیچ شک و تردیدی مصاف با امریکاست…امریکایی‌ها می‌دانند کار سختی پیش‌رو دارند. در واقع ایران تیمی قدرتمند است که برخلاف بازی با انگلیس که یکسری اتفاقات غیرمنتظره و غیرمترقبه دست به دست هم داد تا نتیجه‌ای باور نکردنی رقم بخورد، عبور از سد آن کار چندان آسانی نیست.

تمام اهمیت مصاف ایران با امریکا در نخستین صعود احتمالی یوزها به مرحله حذفی خلاصه نمی‌شود. این مسابقه بی‌شک تنها یک دیدار ورزشی نیست و یک دوئل سیاسی نیز محسوب می‌شود. دوئلی که پیشتر ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه آن را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه داده بود و حالا یک‌بار دیگر برای تکرار آن یکصدا و هم‌قسم شده است. مسئله‌ای که از چشم رسانه‌های معتبر دنیا نیز دور نمانده و بسیاری، چون مارکا اسپانیا بدان اشاره داشته‌اند. دیداری که اگرچه تساوی در آن هم ایران را راهی مرحله حذفی می‌کند، اما کیست که نداند کی‌روش و شاگردانش جز به برد مقابل این حریف رضایت نخواهند داد.

بیشتر بخوانید:

21220

پست بعدی

واژگونی مینی‌بوس دانشجویان با ۱۶ کشته و مصدوم / عکس

س نوامبر 29 , 2022
ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی مینی‌بوس سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر خبر داد. ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه صبح امروز سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در جاده کمربندی این شهرستان پس از برخورد با یک خودرو سواری واژگون شد. منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000