رئیس دیوان عالی کشور به مسکو سفر کرد

اعتمادآنلاین|

سید احمد مرتضوی‌مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در رأس هیئتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه و دیدار با مقامات قضائی روسیه، شامگاه دوشنبه با استقبال کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و معاون رئیس دیوان عالی روسیه وارد مسکو شد.

به گزارش تسنیم، در این سفر که به دعوت لبدوف، رئیس دیوان عالی روسیه صوت گرفت، رؤسای دیوان عالی و مقامات قضائی کشورهای تاجیکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیز حضور دارند.

مرتضوی‌مقدم تبادل و رایزنی پیرامون مسائل قضائی را از جمله اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در این دیدارها، نقطه نظرات، تجارب و دانش قضائی را با یکدیگر مبادله کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز سفر دیداری با رئیس دیوان عالی روسیه خواهیم داشت و در این دیدار پیرامون مسائل مطرح شده تبادل نظر خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جوایز فیلم مستقل «نیویورک» برگزار شد

س نوامبر 29 , 2022
ایسنا به نقل از ورایتی نوشت:‌ جوایز سالانه فیلم مستقل «نیویورک» (گاتهام) با اعطای جایزه بهترین فیلم به «همه چیز همه جا به یکباره» برگزار شد. فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی «دنیل کوان» و «دنیل شینرت» که در سه شاخه از جوایز «گاتهام» امسال نامزد کسب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000