انتقام شهید فخری‌زاده چگونه گرفته شد؟+ عکس

اعتمادآنلاین|

برای انتقام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده (دانشمند هسته‌ای دفاعی ایران) آوی هار ایون پدر و مغز متفکر موشکی و فضایی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید. این دانشمند اسرائیلی در یک هتل هدف قرار گرفت و برای رژیم اسرائیل غافلگیرانه و گران تمام شد. وی مجروح شده بود و بعد از چند روز کشته شد.

کانال نظامی صابرین‌نیوز نوشت: بخشی از سوابق وی به این شرح است: دانشمند صنعت موشکی رژیم صهیونیستی، رئیس پروژه ماهواره ای، رئیس آژانس فضایی اسرائیل و رئیس سابق صنایع نظامی رافائل

وی از طراحان اصلی سیستم گنبد آهنین بود و خرید سلاح‌های پیشرفته و نوسازی ارتش اسرائیل از جمله اقدامات وی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است، آوی‌ هار ایون پدر سرلشکر یوو هار ایون مدیر عامل اجرایی شرکت دفاعی رافائل (که یکی از محصولاتش گنبد آهنین است) بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از علمای شیعه و سنی: چرا در برابر طالبان که خودش را عین اسلام می داند موضع نمی گیرید؟

س نوامبر 29 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر، گروه طالبان که خود را حاکم افغانستان می‌داند، اقدام به کشتار شیعیان هزاره در منطقه دایکندی نمود. در این کشتار بی‌رحمانه، جمعی از زنان، مردان و حتی کودکان به دست طالبان به قتل رسیدند بعضی از بازماندگان خانواده‌های قتل‌عام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000