الحاق چهار منطقه از اوکراین توسط روسیه را قاطعانه محکوم می کنیم

اعتمادآنلاین|

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود، در تماس تلفنی به صحبت پرداخت.

به گزارش ایرنا، به نقل از تارنمای کاخ الیزه (مقر ریاست جمهوری فرانسه)، رئیس جمهور فرانسه در این گفتگو الحاق چهار منطقه از اوکراین توسط روسیه را قاطعانه محکوم کرد.

وی همچنین بر عزم فرانسه برای کمک به اوکراین برای بازیابی حاکمیت کامل و تمامیت ارضی خود و همکاری با شرکای اروپایی‌اش برای تحریم‌های جدید تاکید کرد.

براساس این گزارش، وضعیت نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا موضوع دیگر گفتگوی تلفنی ماکرون و زلنسکی بود که نسبت به آن اظهار نگرانی کردند.

مکرون دستگیری مدیر این نیروگاه توسط نیروهای روسی را محکوم کرد و هر دو رئیس جمهور تاکید کردند که باید هرچه سریعتر به کارکنان اوکراینی اجازه داده شود که عملکرد و ایمنی این تاسیسات را تضمین کنند.

مکرون همچنین در خواست خود برای حاکمیت اوکراین بر این نیروگاه و تلاش برای خروج نیروهای روسی از سایت آن را یادآوری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ریشه‌یابی عجیب رییس کمیسیون قضایی مجلس از اعتراضات اخیر؛ فتنه‌های افراد بی‌بصیرت با تحریک مردم

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم در جلسه علنی روز یکشنبه 10 مهرماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ریشه‌یابی عجیبی از وقایع اخیر داشته است. به گزارش خانه ملت، وی با اشاره به «فتنه‌هایی که توسط افراد بی‌بصیرت و با تحریک مردم» رخ داده است، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000