هشدار زرد دریایی در خوزستان صادر شد

هشدار زرد دریایی در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مواج شدن شمال خلیج فارس هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان به خبرنگار مهر گفت: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز یکشنبه تا اواخر فردا دوشنبه احتمال افزایش ارتفاع موج و وزش باد متوسط گاهی شدید در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: با توجه به این پدیده احتمال غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، خسارت به قایق و شناورهای کوچک و اختلال در فعالیت‌های دریایی وجود دارد.

وی گفت: مسئولان مربوطه نسبت اتخاذ همه تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی انجام دهند و ممانعت از شنا، احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن نکات لازم توسط همه فعالان دریایی انجام شود.

کد خبر 5641174

پست بعدی

ببینید | سردار سلامی: کشور در معرض جنگ جهانی عظیم است

ی نوامبر 27 , 2022
سردار سلامی گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است. دشمن تصور می‌کند نظام ساقط خواهد شد و در توهم رویاهای باطل خود به سر می‌برد. منبع: ایرنا دریافت 5 MB 265 35

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000