مهر تایید روزنامه اصولگرا بر سختگیری قطری‌ها برای ایرانیان؛ با دقت چک می‌کردند تا مانع از ورود پرچم و دست‌نوشته غیرمجاز شوند

اعتمادآنلاین|

روزنامه اصولگرای فرهیختگان بازرسی شدید و دقیق ایرانیان برای جلوگیری از ورود پرچم‌های غیررسمی و همچنین نوشته‌هایی در همراهی با معترضان ایرانی به ورزشگاه الریان قطر را تایید کرد.

به گزارش فرهیختگان، گیت ورودی، چک دقیق هواداران و حذف هرچیزی که باید حذف می‌شد. مامورهای گیت ورودی ورزشگاه با دقت تموم وسایل و جیب و… هوادارها رو چک می‌کردن و تا اونجایی که شدنی بود مانع از ورود پرچم، دست‌نوشته یا وسایل تفرقه‌انگیز و غیرمجاز می‌شدن. کاری که به شدت لازم بود و اقلیت بی‌وطن احتمالا فکرش رو نکرده بودن. یک سرتیمی هم هر گیت داشت که اگر اطلاعی از پرچم‌ها یا نمادها و وسایل همراه هوادارها نبود، با گوشی و اینترنتی عکس اونها رو می‌فرستاد و تاییدیه یا ممنوعیت اون رو استعلام می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طرح عجیب مجلس: تحریم شوید، امتیاز «ایثارگران» بگیرید! + جزئیات

ش نوامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین نوشت:طرح تشدید مجازات همکاری با دولت‌های متخاصم می‌گوید ایرانیانی که رسما توسط دولت‌های متخاصم به خصوص آمریکا در فهرست تحریم قرار گرفته‌اند، مشمول «قانون خدمت رسانی به ایثارگران»می‌شوند مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش‌نویس طرح تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با دولت‌های متخاصم و ارائه آن به مجلس شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000