روابط و کانال های دیپلماتیک با ایران را قطع نمی کنیم

اعتمادآنلاین|

پیتر استانو در نشست خبری روز پنجشنبه، تعامل را جز ذات و «دی‌ان‌ای» اتحادیه اروپا توصیف کرد که می‌تواند بعنوان عاملی برای حل مشکلات عمل کند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی جوسپ بورل گفت:

*به پوتین نگاه کنید؛ او بدترین جنایات علیه بشریت را مرتکب می شود، با این حال ما همچنان کانال های ارتباطی با روسیه را باز نگه می داریم تا مطمئن شویم که پیام ها منتقل می‌شود؛ از این طریق نگرانی های خود را مطرح و سعی می کنیم او را به تغییر رفتار سوق دهیم.

*ما در این مرحله روابط و کانال های دیپلماتیک با ایران را قطع نمی کنیم و هنوز در تعامل هستیم.

*ما کانال‌های ارتباطی را تا زمانی که کشورهای عضو در مورد موضع جدید اتحادیه اروپا تصمیم بگیرند باز نگه می‌داریم. حتی در بدترین موارد رفتارهای بین‌المللی، اتحادیه اروپا کانال‌های ارتباطی را قطع نمی‌کند. چرا که ما به تعامل اعتقاد داریم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یک جایزه دیگر برای نیکول کیدمن

پ نوامبر 24 , 2022
مهر نوشت: بازیگر استرالیایی جایزه یک عمر دستاورد را از موسسه فیلم آمریکا می‌گیرد. نیکول کیدمن بازیگر سینما و تلویزیون با جایزه یک عمر دستاورد هنری از موسسه فیلم آمریکا تجلیل می‌شود. این جایزه در مراسم بزرگداشتی که ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳ در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود به کیدمن اهدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000