جنگل‌های رودبار دوباره طعمه حریق شد

جنگل‌های رودبار دوباره طعمه حریق شد

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش سوزی در جنگل های رودبار گفت: شهروندان و مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی جدا خودداری کنند.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از شب گذشته آتش سوزی در محدوده جنگلی مازیان، سرک و شمام با وزش باد شدت گرفته است.

وی با اشاره به تلاش‌های مردمی و امدادی برای اطفا حریق، افزود: عوامل امدادی، مردمی و ارتش و منابع طبیعی در محل آتش سوزی حضور دارند و مشغول اطفا هستند.

فرماندار رودبار با اشاره به گرمی هوا و وزش باد گرم در منطقه، بیان کرد: با توجه به خشک شدن برگ‌ها و همچنین وزش باد گرم، شرایط برای شعله ور شدن کوچک‌ترین آتش در جنگل‌ها وجود دارد.

عموپور با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی، اضافه کرد: حفظ جنگل‌ها به عنوان میراث ارزشمند برای آیندگان وظیفه یک سازمان خاص نیست و همه مردم باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی همچنین توصیه کرد با توجه به فصل پاییز و وزش باد گرم از روشن کردن آتش در باغات و جنگل‌ها جدا خودداری شود.

لازم به ذکر است دیروز باغات روستاهای حلیمه جان و رودآباد بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار طعمه حریق شده بود که با تلاش‌های امدادی و مردمی مهار شد.

کد خبر 5638966

پست بعدی

بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند/ مدیریت آقایان چوب و فلک در مدرسه آنلاین است

چ نوامبر 23 , 2022
مدیرعامل هلدینگ صباایده در پاسخ به صحبت‌های ریاست سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد شکوری‌مقدم مدیر هلدینگ «صباایده» در واکنش به صحبت‌های اخیر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا ‌وسیما رشته توییتی را منتشر کرد. شکوری‌مقدم با انتقاد به صحبت‌های جبلی نوشت: «روش مواجهه آقای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000