درخواست یک روزنامه اصلاح‌طلب از مردم؛ فشار را از تیم ملی برداریم

اعتمادآنلاین|

روزنامه هم‌میهن تیم فوتبال کشور را برخاسته از «ملت ایران» دانسته و از مردم خواسته فشار و استرس را از تیم ملی بردارند تا در بازی‌های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.

به گزارش هم میهن، آنها (بازیکنان تیم ملی فوتبال) هم از همین مردم هستند با احساسات و عواطفی مشابه . این تیم به جای ایجاد شکاف، می‌توانست و می‌تواند تا یکی از مولفه‌های همبستگی مردم در این روزهای سخت باشد‌. می‌تواند آزمونی باشد برای تمرین انصاف در شرایط خشم و اعتراض. تمرینی برای گم نکردن خط درست از فریب و دوست از غیر دوست. هرچند این واقعیتی است که حجم ناراحتی در کشور به حدی است که عدم تمایل به پی‌گیری فوتبال امر عجیب و غریبی نباشد. اما فوتبال ندیدن یک چیز است و سیبل خشم معترضان شدن، امری دیگر. آن هم با توجه به همراهی‌های زیادی که اکثر این بازیکنان و کل جامعه ورزشی و فوتبالی کشور داشته‌اند.

در ادامه این مطلب تاکید شده است: این تیم، تیم ملی برخاسته از ملت ایران است. اگر ببرد، سربلندی‌اش برای همه ایرانیان در جای جای جهان است و اگر ببازد هم افتخاری ندارد. امیدوارم برای دو بازی بعد، از زیر فشار سهمگین این روزها در فضای مجازی و رسانه‌ای خارج شود تا نتایج بهتری در جام جهانی 2022 قطر کسب شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

استعفای رستم قاسمی چه تفاوتی با عبدالملکی دارد؟/ گزینه نزدیک به پایداری در راه وزارت راه و شهرسازی

س نوامبر 22 , 2022
دومین عضو از کابینه سیزدهم در حالی از قطار دولت پیاده شده است که اسم جانشین وی بازخوردی منفی را در میان برخی از اهالی سیاست در پی داشته است . زهرا علی‌اکبری– رستم قاسمی پس از جنجال‌های فراوان و تایید و تکذیب چندباره استعفایش، بالاخره متن استعفانامه خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000