رونمایی از جانشین دومین خروجی کابینه / معاون رئیسی: تا این لحظه، «گزینه اصلی» تصدی وزارت راه، اوست

رونمایی از جانشین دومین خروجی کابینه / معاون رئیسی: تا این لحظه، «گزینه اصلی» تصدی وزارت راه، اوست

ایرنا نوشت :معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

مهرداد بذرپاش هم‌اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را عهده‌دار است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

عیادت رئیس دفتر رهبری از آیت‌الله شبیری زنجانی + عکس

د نوامبر 21 , 2022
برنا نوشت :حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عصر امروز (دوشنبه) از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی حضور یافت و از ایشان عیادت کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عصر امروز (دوشنبه) از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری حضرت آیت‌الله شبیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000