اعلام مدت ممنوع الورودی ۱۵ دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر/ تردد دانشجویان در پردیس‌های غیر هم‌رشته محدود شد

اعلام مدت ممنوع الورودی ۱۵ دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر/ تردد  دانشجویان در پردیس‌های غیر هم‌رشته محدود شد

مهر نوشت:دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد: به دلیل رخدادهای نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف های مختلف دانشجویی، مقرر شد که ۱۵ نفر از دانشجویان به مدت ۲ هفته ممنوع الورود شوند.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ نظر به تذکرات مکرر به برخی از دانشجویان در خصوص رعایت مقررات و شئون دانشگاه، متاسفانه به دلیل تکرار برخی فعالیت های خلاف قوانین و عرف دانشگاه و رخدادهای نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف های مختلف دانشجویی، مقرر شد که ۱۵ نفر از دانشجویان به مدت ۲ هفته ممنوع الورود شوند.

کمیته انضباطی دانشجویان اگرچه تا این تاریخ هیچ حکم انضباطی صادر نکرده بود، با هدف اجرای قانون و حفظ حریم دانشگاه و نیز جلوگیری از وقوع حوادث پرمخاطره بیشتر، نسبت به صدور احکام انضباطی ۱۴ نفر از دانشجویان اقدام کرده است.

همچنین به اطلاع می رساند مطابق تصمیم گیری مدیریت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تا اطلاع ثانوی تردد کلیه دانشجویان در پردیس های غیر هم‌رشته منوط به اخذ درس در پردیس مربوطه است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

آیت الله نوری همدانی: باید کنار مردم بود و به صحبت های آنها با تواضع گوش داد

ی نوامبر 20 , 2022
آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد، مردم همیشه به علماء و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می کنند از این رو باید با تواضع و مهربانی با مردم ارتباط برقرار کنید و سعی کنید مشکلات آنها را برطرف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000