امیدوارم افتخار آفرینی کنید / شما مثل بچه های من هستید

اعتمادآنلاین|

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان حاضر شد و با ملی پوشان کشورمان گفتگو پرداخت.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج که بعد از صرف شام، برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صحبت می‌کرد، درباره وضعیت امید ابراهیمی اظهار کرد:

*این اتفاق برای همه نگران کننده است. دلم می‌خواهد هم قدر امید ابراهیمی را و هم قدر یکدیگر را بدانید. امیدوارم امید ابراهیم هرچه زودتر بهتر شود. شرایط خاصی رخ داده و همه شما (بازیکنان) ناراحت هستید و بیشتر از همه هم کی‌روش ناراحت است.

*از همه شما تشکر می‌کنم که برای کشور و پرچم تلاش می‌کنید. خیلی امیدواریم نتایج خوبی بگیرید و شما سزاوار بهترین‌ها هستید. اعتقاد دارم با تلاش شما اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. در دو دوره قبلی جام‌جهانی هم حضور داشتم و هیچ زمانی تیم ملی را تا این اندازه سرحال ندیده‌ام‌ و یا کمتر دیدم.

*شما مثل فرزند من هستید و امیدواریم برای خودتان، پدر و مادرتان، خانواده‌تان و کشور افتخار بیافرینید و مایه سربلندی بشوید و مطمئنم این اتفاق رخ می‌دهد. پس‌فردا شب اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و مهم‌ترین مسئله این است که شما نهایت تلاشتان را می‌کنید. ما هم‌افزایی خوبی در تیم ملی داریم. یک نفر در تاریکی شب از یک سگ می‌ترسد اما دو نفر از دو سگ نمی‌ترسند. این یک اثر هم‌افزایی است. وقتی ۱۱ نفر وارد زمین می‌شوند، فقط ۱۱ نفر نیستند و یک کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 3

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

اطلاعات سیستان و بلوچستان: پنج نفر را بازداشت کردیم / اتهام شان چیست؟

ش نوامبر 19 , 2022
ایرنا نوشت: اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از دستگیری پنج نفر از عاملان شهادت حجت الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان خبر داد. در اطلاعیه اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: پنج نفر از عاملان شهادت حجت الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی توسط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000