تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد

تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد

اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولیدات رسانه‌ای در دنیا شرایط به گونه‌ای شده که رقابت بسیار تنگاتنگ است و برگ برنده در چنین شرایطی دست کسی است که روایت اول را عنوان می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: باید قبول کنیم که در این زمینه ضعیف هستیم؛ بنابراین دشمن در کمین نشسته و از این خلأ ایجاد شده نهایت استفاده را علیه ایران به کار می‌برد.

سردار شاهوارپور، ناکامی دشمن در سایر جبهه‌ها را یکی از دلایل اتفاقات اخیر در کشور برشمرد و گفت: دشمن وقتی در جنگ سخت موفق به شکست ما نشد به سمت جنگ نرم تغییر مسیر داد.

وی توضیح داد: دشمن در این مسیر پول‌هایی را که از راه‌های مختلف به دست می‌آورد با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای مثل اینترنشنال و تقویت شبکه‌های مجازی، سعی کرد که فکر جوانان و نوجوانان ایرانی را به سمت سایر مسائل بکشاند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در جریان اتفاقات اخیر وقتی دشمن متوجه شد که مردم همراه دشمن نیستند، اکنون تفنگ در دست گرفته است و علیه مردم استفاده می‌کند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: تردد از مرزهای ما هم زیاد است و سلاح در جامعه زیاد شده و عده‌ای با سوءاستفاده از این وضعیت زمینه ساز رقم خوردن حوادثی مثل شاه‌چراغ، ایذه و اصفهان می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص حمله تروریستی ایذه نیز گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی این حادثه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید و باید از وقوع این قبیل جنایت‌های هم پیشگیری کرد.

کد خبر 5635519

پست بعدی

حیات موسیقی نواحی را به خطر نیاندازید

ش نوامبر 19 , 2022
پرونده پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی بسته شد. این دوره جشنواره در حالی در گرگان برگزار شد که پیش‌تر بارها درباره امکان برگزاری در استان‌های دیگر صحبت شده بود، امری که تا به امروز محقق نشد. ایران کشوری با فرهنگ‌ها و گویش‌های متفاوت است. از قضا این تغییر و جابه جایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000