هشدار درباره کشیده شدن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل؛ تحریم‌های بیشتر در راه است؟

اعتمادآنلاین|

روزنامه اصولگرای خراسان با اشاره به تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نسبت به کشیده شدن پرونده ایران به شورای امنیت هشدار داده است.

به گزارش خراسان، اگرچه قطعنامه شورای حکام در مرحله فعلی اهمیتی نمادین دارد اما ممکن است مقدمه‌ای باشد برای کشاندن ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد و احتمال اعمال تحریم‌های‌ بیشتر علیه ایران.

نویسنده در ادامه یادآور شده است: احتمال و گزینه‌ کشاندن ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد توسط لورا اس.اچ هولگیت سفیر آمریکا در آژانس مطرح شده است. الجزیره نیز به نقل از منابع دیپلماتیک غربی مدعی شد: لحن تصمیم آژانس علیه ایران تندتر از قطعنامه قبلی خواهد بود. تصمیم آژانس به ارجاع به شورای امنیت اشاره دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بساط شرارت، بدون شک، جمع خواهد شد / هدف دشمن، متزلزل کردن ارکان اقتدار نظام است

ش نوامبر 19 , 2022
رهبر انقلاب گفتند:عاملان جنایت، قتل، تخریب یا تهدید به آتش زدن دکان و ماشین کاسبان و مردم، و آن کسی که با تبلیغات آنها را وادار به این کارها کرده، هر یک باید به اندازه گناهشان مجازات شوند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000