چالش‌ها و اختلافات زیادی وجود دارد؛ تنها راه‌حل گفت‌و‌گو و تفاهم است

اعتمادآنلاین|

سید بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان که به تهران سفر کرده ظهر امروز (شنبه) ۲۸ آبان پس از دیدار و گفت‌وگو با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک حضور یافت.

به گزارش فارس، وی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ولی ما در عمان معتقدیم تنها راه برای حل این مشکلات و چالش‌ها فقط گفت‌وگو و تفاهم است و اینکه به بحث و بررسی بگذاریم و راه‌های مسالمت آمیز را در پیش بگیریم.

وزیر خارجه عمان همچنین گفت: هرگونه اعمال خشونت بار و تروریستی را رد می‌کنیم و باید دلایل این اعمال خشونت را پیگیری کنیم.

وی افزود:‌ به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد برای تعامل مثبت به صورت صادقانه که مبتنی بر منشور ملل متحد باشد.

البوسعیدی همچنین از حسن مهمان نوازی امیرعبداللهیان تشکر کرد و گفت: امیدوارم در سلطنت عمان در خدمت شما باشیم و بحث‌های خود را پیگیری کنیم.

این خیر در حال تکمیل است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت ایزدپناه، نماینده ایذه: مادر «کیان» کلیپ پر کرده و گفته کنار نظام هستم، اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده / با خانواده پیرفلک دیداری نداشتم

ش نوامبر 19 , 2022
ایلنا نوشت:عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه در مجلس گفت: من با خانواده پیرفلک دیداری نداشتم، فرماندار و معاون سیاسی استاندار به آنجا رفته‌اند. مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000