آقای زاکانی! اینو چی میگی/ ابر متان در ایران توسط یک شرکت داخلی تایید شد

اعتمادآنلاین|

چندی پیش تصاویر ماهواره‌ای ناسا، توده ۵ کیلومتری متان در مجمتع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه در جنوب تهران را تشخیص دادند. توده عظیمی که از سوی شهردار تهران و رئیس شورای شهر با ادعاهای عجیبی رد شد و معاونت سازمان پسماند گفت چنین گزارشی را به او ارجاع نداده‌اند.

به گزارش دیجیاتو، زاکانی شهردار تهران آن موقع در واکنش به این تصویر گفته بود: «ناسا همه چیزش دروغ است و این هم دروغ است».

اما اکنون، یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با بررسی داده‌های ماهواره‌ای، وجود چنین توده‌ای را قطعی می‌داند.

شرکت دانش‌بنیان تیزنگر پیش‌تر در تشخیص لکه‌های نفتی خلیج فارس در مسابقه سازمان فضایی اروپا، رتبه پنجم جهان را به دست آورده؛ در حوزه پردازش تصاویر ماهواره‌ای و استفاده از آن‌ها در بررسی مسائل محیط‌زیستی فعالیت می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توده عظیم متان در جنوب تهران، در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آقای رئیسی! رویکرد ضددیپلماسی شما کشور را به زیر سایه جنگ برده

ش نوامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد. حمید ابوطالبی نوشت: تنش در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000